.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايجاد30 پروژه گردشگري دراستان گلستان

استاندار گلستان گفت :از اولويت هاي اول در تو سعه استان سر مايه گذاري در بخش گردشگري است .
دکتر علي محمد شاعري درآئين افتتاحيه طرح سالمسازي جزيره آشور اده در شهر ستان ترکمن ، از جمله جاذبه هاي گردشگري را استفاده مناسب از سواحل دريا عنوان کرد و ا فزود : استان گلستان به لحاظ جاذبه هاي گردشگري ،پارک جنگلي ،جاذبه هاي تاريخي و فر هنگي ،ورزشي از پتانسيل هاي بسيار زيادي بر خوردار است .
وي تصريح کرد ::بر اساس پيش بيني هاي سال جاري بنا داريم تا پايان سال 30 پروژه گردشگري را با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال در استان ايجاد کنيم . دکتر شاعري، از حداقل 1000 شغل در استان گلستان در بخش گردشگري تا پايان سال خبر داد و افزود : براي ايجاد مراکز گردشگري مي توان در متم بودجه اعتبارات خوبي را در استان اختصاص داد.
استاندار گلستان ياد آور شد : مي توان با همت و هماهنگي د ستگاههاي اجرايي زمينه را براي سر مايه گذاري در بخش گردشگري مهيا ساخت .
وي با اشاره به اينکه ، تا به حال جزيره آشور اده در نقش زيست گاه حيات وحش وصيدگاه ماهيان بوده است افزود :حوزه گردشگري نيز به آن اضافه شده است .
در ادامه معاون عمراني استاندار گلستان گفت : سر مايه گذاري در بخش گردشگري را به عنوان يکي از مهمترين مو لفه هاي تو سعه قلمداد کرد . "محمد فريد لطيفي "افزود :طرح سالمسازي جزيره آشوراده بالغ بر 100 ميليون تو مان هزينه شده است که براي 50نفر شغل ايجاد شده است . به گفته وي ،زيبا سازي منطقه گردشگري آشور اده مي با يست به شکل جدي مورد تو جه مسئولان قرار گيرد . وي تصريح کرد :گردشگري كم هزينه‌ترين صنعت براي ايجاد اشتغال و رفع بيکاري در استان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.